• اتوماسیون خط فرآوری کیک کامل شد
  • حضور موفق صنایع بسته بندی محبوب در نمایشگاه های بین المللی

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

این مورد را ارزیابی کنید
(13 رای‌ها)

دستگاه شیرینگ اتوماتیک   MSS4002    Shrink Wrapping Machine    

نوع کاربری :
دستگاه شیرینگ پک به صورت اتوماتیک و تونلی ،جهت بسته بندی انواع کالاها با پلاستیک شیرینک به صورت پالت یا نیم پالت و بدون پالت کاربرد دارد. شیرینگ پک اتوماتیک در مواردی بیشتر کاربرد دارد که تولید به صورت خطی باشد و نیاز به بسته بندی نیز به صورت پیوسته و خطی باشد، در این حالت نوار نقاله انتقال به قسمت دروازه دوخت شیرینگ، محصول را هدایت میکند و عمل دوخت شیرینگ و حمل محصول، به صورت اتوماتیک صورت میگیرد. اگر کالا حالت شمارش در بسته داشته باشد مانند شیرینگ آب معدنی، شیرینگ دوغ، شیرینگ نوشابه یا شیرینگ لامپ، باید از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک استفاده نمود که دارای سیستم ردیف کن بر روی نوار نقاله انتقال محصول به قسمت دوخت شیرینگ پک می باشد. شیرینک پک اتوماتیک در خطوط بسته بندی روغن های صنعتی به صورت 4 و 20 لیتری کاربرد فراوان دارد و بعد از دستگاه پرکن اتوماتیک روغن قرار می گیرد. مثال های دیگر شیرینک اتوماتیک، شیرینک اتوماتیک فرم پیوسته، شرینک اتوماتیک کاغذ می باشد، همچنین شیرینگ اتوماتیک کارتن در انتهای تمامی خطوط غذایی و صنعتی که محصول، کارتن می شود مثل دستگاههای بسته بندی کیک و کلوچه ، از نوع شیرینگ پک اتوماتیک می باشد. ماشین سازی محبوب تلاش نموده است که با کاهش مصرف برق دستگاه شیرینگ پک به کمتر از 8 کیلو وات باعث بالابردن بهره وری و کاهش هزینه بسته بندی شیرینک گردد. در اکثر مواقع که تولید خطی و پیوسته نیست، از نظر قیمت، استفاده از شیرینک پک نیمه اتوماتیک ارزان تر و پر کاربرد تر می باشد.
مشخصات فنی دستگاه شیرینک پک اتوماتیک :

وزن دستگاه

600 -650 کیلوگرم می باشد.

 راندمان دستگاه

600 الی 800 بسته در ساعت. ( بسته به ابعاد محصول دارد)

رنگ

پودری الکترواستاتیک.

برق مصرفی

3 فاز 32 آمپر.

سیستم عملکرد

الکترو مکانیک و پنوماتیک

مصرف برق

8 کیلووات.

قیمت

بر اساس سفارش

ابعاد دستگاه

طول 4 ،عرض 1.60 ،ارتفاع 1.70.( ابعاد بر حسب متر می باشد)


سایر مشخصات :
1- نحوه عملکرد: نوع بسته بندی شیرینگ به گونه ای می باشد که طرفین بسته حالت دستگیره دارد و باعث سهولت در حمل و نقل می گردد.طول و عرض و ارتفاع دوخت دستگاه شیرینگ پک و همچنین تونل آن، بر اساس نوع محصول قابل طراحی می باشد.
2- دستگاه شیرینک پک دارای موتور گیربکس دور متغییر به همراه اینورتر می باشد. کنترل دور نوار نقاله و طراحی بهینه المنت ها باعث کاهش مصرف انرژی و قابلیت شیرینک مناسب با انواع ضخامت پلاستیک گردیده است.
3- مزیت عملیاتی : بهینه سازی مصرف انرژی در دستگاه به گونه ای می باشد که از این نظر این دستگاه را ممتاز ساخته است.

رسانه

محتوای بیشتر در این بخش: دستگاه شیرینگ پک با چهارطرف دوخت »

تماس با ما

اصفهان - خیابان امام خمینی- میدان استقلال( فلکه دانشگاه صنعتی) - خیابان حکیم فرزانه -کوچه صنعتگران 37- پلاک 4

33850139 031

09131113151

09133058163

8415789354

info[at]mahboobpacking.ir

             

برچسب ها